niedziela, 4 maja 2014

KONIEC MAJÓWKI? TO DOBRZE CZY ŹLE?

Heyoł ;p

Niestety czas majówki się już skończył :c Nie wiem czy to dobrze czy źle? No to oczywiste że źle, bo trzeba iść do szkoły w innym wypadku do pracy, ale zobaczcie jak to szybko zleciało i jak mało już zostało do wakacji c: Ja we wtorek mam prawie cały dzień testy :c Trzebaa się uczyyyć... Dobra dość o nauce bo nie o tym mowa xd Wracam do tego że jest koniec majówki, koniec dni wolnych czyli mówiąc krótko - laby. Z niecierpliwością zawsze czekam na weekend lecz jak on już jest jestem strasznie zdołowana bo jest tak krótki. Czasem nawet w wakacje jak przychodzi powoli sierpień to chodzę przymulona bo wiem, że wakacje się już kończą. A więc czy na pewno powinniśmy byś smutni jak właśnie przerwy typu majówka czy wakacje się kończą? Przecież teraz jak zostały nie całe dwa miesiące do wakacji jesteśmy w większości strasznie podekscytowani tym i cieszymy się myślą że niedługo to wolne będzie. Zauważyliście już, że chyba mamy lepsze samopoczucie gdy tego wolnego nie ma? Owszem. Wiem że w trakcie szkoły nie skaczemy z radości lecz jeśli spojrzeć na to właśnie od tej strony wygląda to o wiele lepiej :):):) Ja ostatni dzień majówki spędziłam w plenerze :)
Tu macie parę samojebek i innych ode mnie, ponieważ dziś nie miałam możliwości zrobienia bardziej obszarowych  zdjęć :*





 
















Pozdrowienia dla:
Nataszy T.
Klaudii H.
Marzeny M.
Ani Z-A



To by było na tyle :):):) Jeśli przeczytałeś dziękuję :) Mam nadzieję że post się podobał. Zachęcam do obserwowania i komentowania c: Napiszcie co sądzicie o notce :) JEŚLI MACIE RÓŻNE PYTANIA ZADAWAJCIE MI JE NA ASK'U LUB PRZYSYŁAJCIE NA MAILA :) 
UWAGA! ZROBIĘ NA BLOGU TOP 10 - BLOGI (maj)  I BARDZO BYM CHCIAŁA ŻEBYŚCIE ZGŁASZALI SWOJE BLOGI :) OCZYWIŚCIE WYBIORĘ NAJLEPSZE. JEŚLI SIĘ ZGŁASZACIE ZOSTAWCIE SWÓJ E-MAIL W KOMENTARZU LUB NAPISZCIE DO MNIE NA MAILA :):) MÓJ E-MAIL W ZAKŁADCE KONTAKT :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz