wtorek, 17 lutego 2015

♦ COMMON WHITE GIRL TAG ♦

Cześć :)

Postanowiłam, że zrobię ten tag. Widziałam go u różnych youtuberek jak i również na wielu blogach. Myślę, że taki luźny post wam się spodoba :):)


1. Ulubiony napój ze Starbucks'a?
 Latem zawszę piję Rasberry Blended Juice Drink, a na chłodniejsze dni zazwyczaj wybieram jedną z ich  pysznych, gorących czekolad :)

2. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
 Zazwyczaj około 30 minut :)

3. Ile "samojebek" robisz sobie dziennie?
 Kiedyś robiłam o wiele więcej, tak między 5 a 10, teraz zdarza mi się nie zrobić
 czasami ani jednej.

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
 Jeśli rzeczywiście chodzi o to, że ktoś kupuję, ubiera a potem wyrzuca to nie. To jest marnowanie  pieniędzy. Jeśli kupuję jakąś rzecz, to zazwyczaj zakładam ją, aż z niej wyrosnę lub się zniszczy.

5. Instagram, Twitter czy Tumblr?
 Zdecydowanie Twitter. Tyle. 

6. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
 Nie mam ulubionego. Subskrybuję naprawdę masę youtuberów. Oglądam też dużo zagranicznych kanałów.  Wszyscy są świetni w tym co robią :)

7. Czy jesteś shopoholiczką?
 Niee.

8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
 Większość oddaje.

9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
 Raczej tylko, gdy jestem w jakiejś restauracji i danie wygląda pięknie.

10. Czy nosisz makijaż codziennie?
 Nie.

11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
  Myślę, że nawet dobre xd

12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
 Nie, wydaje mi się, że nie xd


1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie była w Starbucksie, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń